محدودیت ترافیکی ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان‌رضوی: احتمالا ۱۰ میلیون زائر در نوروز ۱۴۰۳ به مشهد سفر کنند | خدمت‌رسانی به زائران از امروز آغاز شد + فیلم (۱۶ اسفند)

  • کد خبر: ۲۱۵۷۳۹
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
استاندار خراسان‌رضوی: احتمالا ۱۰ میلیون زائر در نوروز ۱۴۰۳ به مشهد سفر کنند | خدمت‌رسانی به زائران از امروز آغاز شد + فیلم (۱۶ اسفند)
استاندار خراسان‌رضوی گفت: برآورد این است که همانند سال قبل حدود ۱۰ میلیون زائر به مشهد مشرف شوند. همه دستگاه‌ها با همین نگاه عددی برنامه خود را تنظیم خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در جمع خبرنگاران در حاشیه مانور استانی ارائه خدمات به زائران نوروزی درخصوص برآوردش از میزان حضور زائران در مشهد در نوروز ۱۴۰۳ گفت: برآورد این است که همانند سال قبل حدود ۱۰ میلیون زائر به مشهد مشرف شوند. همه دستگاه‌ها با همین نگاه عددی برنامه خود را تنظیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: موضوع زیارت خداراشکر در سطح ملی و استانی به عنوان موضوع راهبردی موردنظر مسئولان ملی و استانی است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: اعتقاد بر این است که گستردگی امر زیارت و زمینه‌سازی برای استفاده مردم از زیارت و مشرف شدن به پابوسی امام رضا(ع) در تمام حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار است. ما می‌توانیم مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خود را در این عرصه حل کنیم.

نظری یادآور شد: با همین دیدگاه گام به گام و سال به سال تلاش داریم زمینه حضور زائران را در مشهد برای زیارت امام رضا(ع) فراهم کنیم. دو قرارگاه پیرامون این موضوع داریم؛ یک قرارگاه در سطح استان مدیریت و برنامه‌ریزی دارد. یک قرارگاه اختصاصی مربوط به مقصد زائران است که در مشهد اجرایی می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم به نحو شایسته در خدمت زائران باشیم.

برنامه‌های نوروز امسال متناسب با ماه رمضان تنظیم می‌شود

وی ادامه داد: امسال با ماه مبارک رمضان مواجه هستیم. طبیعتا برنامه‌ها باید متناسب با ماه رمضان تنظیم شود. زائران عزیز حتما برنامه‌های خاصی خواهند داشت. احتمال می‌دهیم ماندگاری زائران در مشهد بیشتر شود؛ لذا خدمت‌رسانی به تمام زائران از امروز، ۱۶ اسفند در سراسر استان آغاز خواهد شد و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: امسال تجربه خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران در ماه رمضان همراه با تعطیلات نوروز در سال ۱۴۰۳ داریم.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تمام ارگان‌ها افتخار می‌کنند که خدمت دلی و اعتقادی دارند و نیازی به سفارشات تشکیلاتی نیست. به محض اینکه فراخوان می‌شوند همه ارگان‌ها و تشکل‌های مردمی با عشق و علاقه حضور پیدا می‌کنند.

نظری افزود: ظرفیت حمل‌ونقل عمومی چه در هوایی و چه در ریلی و جاده‌ای مرتب در حال پیگیری است. این ظرفیت‌ها به طور مرتب در حال توسعه و اصلاح هستند. طبیعی است که با توجه به فنی بودن موضوع و منابع‌ برای رسیدگی به موضوعات نیاز به زمان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->